Start Day: FIXED.zone kvůli zvýšeným nákladům očekává nižší zisk, svůj obor však vnímá jako stabilní
Výrobce mobilního příslušenství FIXED.zone očekává za rok 2023 zisk okolo 13 mil. Kč, tedy o více než 3 mil. méně oproti původnímu odhadu. Společnost nyní věnuje větší prostředky na marketing a růstové projekty.
FIXED.zone dnes odpoledne představila v rámci Start Day svou prezentaci pro investory.
Společnost uvedla, že očekávaný čistý zisk za rok 2023 dosáhne přibližně 13 mil. Kč oproti původnímu odhadu 16,3 mil Kč. Rozdíl zdůvodnila především většími náklady v oblasti marketingové kampaně, podporou růstových projektů a vyplácením obratových bonusů. V rámci prezentace však společnost uvedla, že svůj segment vidí jako stabilní.
Hospodářské výsledky 2023 (Zdroj: FIXED.zone)
Jeden z hlavních růstových projektů, na které se nyní společnost soustředí, jsou tzv. ReStory. Jedná se o recyklovaná TPU pouzdra na telefony vyráběná v České republice.
Společnost se nyní v rámci své marketingové kampaně soustředí na posílené své značky (tzv. brand boosting). Celkové náklady na marketing budou v letošním roce asi 25 mil. Kč.
Schéma marketingové strategie (Zdroj: FIXED.zone)
Akcie společnosti FIXED.zone (BAAFIXZO) dnes na pražské burze oslabují o 5,26 % na 180 Kč, na RM-SYSTÉMu se obchodují beze změny za 182 Kč.
Zdroj: FIXED.zone
Olga Švepešová Blaťáková
Fio banka, a.s.
Prohlášení
Související odkazy
Nejnovější:
- Frankfurtská burza dnes zaznamenala ztrátu, Vonovia uzavřela po výsledcích se ziskem +3,8 %
- Valná hromada společnosti Lázně Poděbrady rozhodla o vytěsnění minoritních akcionářů
- Výrobce klik M&T 1997 zveřejnil předběžné výsledky hospodaření za rok 2023
- McDonald’s v 1Q i nadále negativně ovlivňuje konflikt Izraele s Hamásem
- Pražská burza klesala
- 3M v 1Q po skoro šedesáti letech snižuje dividendu
- Evropská komise povolila státní pomoc na rozšíření jaderné elektrárny v Česku (+komentář analytika)
- Americké indexy otevírají ve ztrátě
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v dubnu na 97,0 b. při očekávání výše 104,0 b.
- Celosvětový růst spotřebitelských výdajů přispěl PayPalu v 1Q k 14% růstu celkového objemu transakcí