Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > Bankovní služby > Smartbanking

Smartbanking

Fio banka jako první na českém trhu poskytla svým klientům k účtu bez poplatků chytrou bankovní aplikaci vyvinutou speciálně pro Smartphone telefony a Tablety - Smartbanking. Díky této aplikaci máte přístup k informacím o stavu Vašich financí i možnost realizovat aktivní operace opravdu kdykoliv a kdekoliv - zdarma.

Díky Smartbankingu můžete ve svém telefonu sledovat zůstatky na Vašich účtech, prohlížet historii transakcí, zadávat platební příkazy nejen v rámci České republiky, ale i na Slovensko zdarma či výhodně do ostatních zemí Eurozóny, přečíst si zprávy od banky, měnit nastavení platebních karet, najít nejbližší pobočku a bankomat nebo si spočítat poplatky za standardní bankovní transakce a ověřit si tak, že u Fio banky jsou opravdu nulové.

Výhody Smartbankingu

  • Rychlý, moderní a snadný přístup k Vašim financím odkudkoliv
  • Pohodlné ovládání
  • Informativní část přístupná pro všechny bez přihlášení
  • Výpis z účtu v PDF
  • Zadání platby načtením QR kódu
  • Zřízení i používání aplikace Smartbanking je ZDARMA

Postup aktivace Smartbankingu

  1. Stáhněte si a nainstalujte aplikaci Smartbanking z AppStore nebo Google Play  do vašeho telefonu nebo tabletu.
  2. Spusťte aplikaci Smartbanking. V hlavní nabídce klikněte na "Nastavení", dále využijte volbu "Registrace zařízení". Zadejte vaše uživatelské jméno, které používáte pro přihlášení do aplikace Internetbanking. ID zařízení nevyplňujte. Po vyplnění údaje stiskněte tlačítko "Registrace".
  3. Přihlaste se do Internetbankingu a zvolte položku "Nastavení - Smartbanking". Pod částí "Postup" se vám zobrazí tabulka s názvem "Aktivace Smartbankingu". Klikněte na symbol (fajfku) ve sloupci "Akce". Ve formuláři poté vyplňte požadované údaje a potvrďte tlačítkem "Odeslat". Pokyn k aktivaci Smartbankingu autorizujte.
  4. Z bezpečnostních důvodů Vám doporučujeme používat ve Smartbankingu odlišné heslo od toho, které používáte v internetbankingu.

Přidání dalšího zařízení

Aplikaci Smartbanking je možné používat na vícero zařízeních. V novém zařízení si stáhněte aplikaci Smartbanking a přihlaste se pomocí uživatelského jména a hesla, které používáte pro přístup do Internetbankingu. Dále pokračujte dle návodu (více viz Postup aktivace Smartbankingu výše).

Změna hesla a PINu

V globálním nastavení Vašeho internetového bankovnictví klikněte na záložku "Nastavení - Smartbanking". V dolní části stránky naleznete položku "Změna hesla a PINu", kde můžete provést změnu Vašich údajů.

Odebrání telefonu

V globálním nastavení Vašeho internetového bankovnictví klikněte na záložku "Nastavení - Smartbanking". V dolní části stránky naleznete vedle telefonu, který chcete odstranit položku "Odebrat".


Bezpečnostní upozornění pro uživatele používající operační systém Android:

  • Pro stažení aplikace použijte odkaz uvedený na této stránce.
  • Při stahování ověřte, že jde skutečně o aplikaci vytvořenou Fio bankou (tzn. že developerem aplikace je přímo Fio banka).
  • Fio banka nedoporučuje stahování aplikace z alternativních marketů nebo stránek.

Podporované operační systémy:

  • iOS 7.0 (a výše)
  • Android 2.2 (a výše)

Technická podpora:

Dosud nejste klientem Fio banky a chcete aplikaci aktivně používat? Navštivte některou z více než 80 našich poboček nebo o účet požádejte on-line.


Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR24,9005226,17748
USD22,1900223,32798
GBP27,7572729,18073
CHF22,5824623,74054
PLN5,854876,15513

Další měny


Tyto stránky používají cookies. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním. Další informace X