Česky | English
Infomail: fio@fio.cz

Úvod > O nás > FAQ

Často kladené otázky - FAQ

Zde jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Sekce je rozdělena na odpovědi týkající se bankovních služeb a odpovědi týkající se investičních služeb.

Bankovní služby

Investiční služby


e-Broker

1. Proč nemohu odeslat cizí měnu z mého obchodního účtu elektronicky v aplikaci e-Broker?

Převod zahraniční měny lze provést výhradně osobně na kterékoliv pobočce Fio banky, případně telefonicky na tzv. povolené bankovní účty, které jste uvedl/a v komisionářské smlouvě, popřípadě v dodatku ke komisionářské smlouvě. Pro telefonický převod je nezbytné znát Vaše telefonické heslo.

Další možností je zřízení běžného bankovního účtu v příslušné měně (EUR, USD) a jeho následné přidání mezi povolené bankovní účty (osobně na kterékoliv pobočce). Na takto povolené účty vedené Fio bankou, je následně možné převádět i cizoměnové finanční prostředky bezhotovostně, prostřednictvím elektronické aplikace e-Broker. Z těchto běžných bankovních účtů je možné bezproblémově, prostřednictvím internetového bankovnictví Fio banky, převádět finanční prostředky kamkoliv.

2. Jakým způsobem jsou vypláceny dividendy, pokud mám obchodní účet u Fio banky?

Emitenti českých emisí (např. ČEZ, KB, Unipetrol, PM, Telefónica ČR) pověřují výplatou dividendy některou z bank, působících na území České republiky. To znamená, že dividendu si vyzvedne každý akcionář osobně na některé z poboček pověřené banky. Přesné informace naleznete vždy na stránkách emitenta v sekci pro investory.

Výjimkou jsou investoři, kteří využívají buď služby "Správa portfolia" nebo "Úvěr na obchodování s cennými papíry - margin". V tomto případě, jsou dividendy automaticky připisovány přímo na daný obchodní účet.

V případě zahraničních akciových emisí, jsou dividendy automaticky připisovány na daný obchodní účet investora.

3. Pravděpodobně jsem zapomněl heslo pro přihlášení do aplikace, co mám dělat? Několikrát jsem jej zkoušel zadat a účet se zablokoval.

Při chybném zadání hesla se ihned nad kolonkou "Uživatelské jméno" objeví odkaz "Zapomněli jste heslo?". Pod tímto odkazem naleznete potřebné informace k odblokování účtu.

V případě, že jste zde nenašli odpověď na Vaší otázku, neváhejte kontaktovat svou pobočku, nebo nám můžete Váš dotaz zaslat prostřednictvím on-line formuláře.

Pobočky a bankomaty

Mapa ČR
Facebook Twitter YouTube
Twitter LinkedIn

Devizové kurzy

NákupProdej
EUR25,0009526,28306
USD22,2982523,44176
GBP28,1463029,58971
CHF22,3772223,52478
PLN5,857806,15821

Další měny


Tyto stránky používají cookies. Setrváním na těchto stránkách souhlasíte s jejich používáním. Další informace X